- Úvod
- ABREM© Monitoring Municipal
Cieľom produktu je monitoring Obchodného vestníka a zasielanie upozornení o dotknutých subjektoch, pri ktorých je potrebné prihlasovať pohľadávky,
prípadne aj úprava zmluvných vzťahov s vymenovaným správcom alebo likvidátorom. Našim zákazníkom pomáha udržať si prehľad o obchodných partneroch každý deň.
Pokiaľ sa niektorý z partnerov dostane do konkurzného konania, môžu na to bezprostredne reagovať a včas sa prihlásiť
s ich pohľadávkami. Mnohokrát sa tak vyhnú meškaniu, ku ktorému by určite prišlo, ak by nevyužívali riešenie ABREM© Monitoring pri automatizovanom monitoringu verejne dostupných informácií uverejnených v OV SR, OR SR, ŽR SR a iných verejne dostupných zdrojov.
Nariadenie GDPR, Ochrana osobných údajov, bezpečnosť informácií vo vzťahu k obchodnému a daňovému tajomstvu:
Všetky informácie zostávajú v informačnom systéme spoločnosti. Nie sú dostupné druhej strane a celý proces monitoringu prebieha v intranete spoločnosti.
Sme jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá má takéto softvérové riešenie bez prístupu k dátam zákazníka a tým zároveň spĺňame aj zákon o ochrane osobných údajov.
Našou prioritou je poskytovať riešenie bez prístupu k Vašim dátam.
- Tento produkt ponúkame aj Vám, aby Vám pomohol vo Vašej každodennej práci
Komu je riešenie určené?
Je určené mestám, obciam a vyšším uzemným celkom, kde ho využívajú právne a finančné oddelenia, oddelenie daňovej správy a oddelenie daňových exekúcií.
Základné funkcie
Interný mailový report o monitorovaných subjektoch, o ktorých boli uverejnené informácie v aktuálnom vydaní OV v nasledovných oddieloch, kde je povinnosť si prihlásiť pohľadávky:
- Konkurzy a reštrukturalizáce
- Likvidácie
- Zrušenia spoločností bez likvidácie
- Zníženia základného imania
- Zmeny právnej formy
Interný mailový report o monitorovaných fyzických osobách, o ktorých boli uverejnené informácie v aktuálnom vydaní OV v nasledovných oddieloch
- Konkurzy fyzických osôb - bankrotové konania
- Reštrukturalizácie fyzických osôb - podnikateľov (SZČO)
Ďaľšou voliteľnou súčasťou riešenia, ktoré žiadajú klienti, je rozšírenie o výmazy spoločností a monitoring identifikačných údajov. Túto funkcionalitu využívajú samosprávy pri aktualizácii vlastných databáz/registrov a odstraňovaní zaniknutých podnikateľských osôb.
Ako to funguje?
- 1. Automatizovaná kontrola - program pristupuje vždy k aktuálnym dátam a generuje report poďla požiadaviek klienta autonómne - bez nutnosti zásahu
- 2. Univerzálnosť - práca so zoznamami subjektov v súboroch XLSX, CSV
- 3. Notifikácia mailom - užívatelia obdržia každý deň relevantné informácie do svojej schránky
- 4. Možnosť exportov do Vášho informačného systému alebo súborov
Rozšírenie riešenia
Riešenie je možné rozšíriť o nasledovné zákaznícky upravené moduly:
- Dražby a predaj majetku
- Valné zhromaždenia
- Údaje z obchodného registra (nové zápisy, zmeny zápisov, zbierka listín,...)
- Údaje z registra registrových úradov
- Štátna pomoc a iné programy podpory
- Rozhodnutia a oznámenia orgánov verejnej moci
- Transformačné projekty a rozhodnutia o transformácii
- Špecifikácia prijatého podielu zaplatenej dane z príjmov
ABREM© Monitoring Municipal je možné aj ďalej prisposobiť zákazníkovi na základe jeho individuálnych požiadaviek a organizačnej štruktúry.